Ja tinc un iPad, i ara què?

apple-colorful-mac-computer-wallpaper-bokeh-tonyutter-59768

Doncs sí, jo també he caigut. Recentment he adquirit un iPad, de la casa Apple, en contra d’una tauleta Android, més barata. Els motius, són coneguts, un millor sistema operatiu, més tancat però més estable, i sobretot la gran quantitat d’apps (aplicacions). A més d’una millor notorietat social que té adquirir una tauleta o qualsevol dispositiu Apple, que ningú no vol reconèixer, però que hi és.

Ara ja el tinc, ja m’he llançat a baixar-me desenes d’apps, a una velocitat de més de 40 per dia.

El resultat. Milers de jocs de matar marcianets, molt variats, però poca aplicació innovadora. Però jo vull aprofitar aquest tablet per fer més fàcil la vida universitària, no haver de carregar el portàtil, poder agafar apunts de classe.

I de passada vull investigar totes les possibilitats que ofereix el iPad per als mestres.

De moment la plataforma educativa iTunesU, no té casi res en el meu idioma, o en el de Cervantes, per tant aquesta aplicació l’hauré de deixar per més endevant. Com que vaig molt perdut he decidit posar-hi remei i he tirat de Google Reader fins que he trobat solució: visitar el blog Totemguard. Allà hi podreu trobar una tria de les millors aplicacions per a professors i alumnes.  Us en deixo un tastet. Jo ja les he comensat a provar.

Anuncis

Deixa un comentari

